بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

دانلود تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال "ستاره حیات"+صوتی+دانلود

با سلام

امروز براتون تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال ستاره حیات رو آماده کردم

تیتراژ ابتدایی بی کلام و تیتراژ انتهایی با صدای فرشاد شکوری هستش.


  ادامه مطلب ...

تیتراژ پایانی قسمت آخر سریال دودکش+رضاصادقی+تصویری

با سلام

امروز براتون تیتراژ پایانی قسمت آخر سریال دودکش رو که جدید بود و با صدای رضا صادقی مخصوص همین قسمت خونده شده بود به همراه تصاویر پایانی قسمت آخر این سریال آماده کردم.

یا حق.



 

ادامه مطلب ...

عاشقانه+هادی فرج اللهی+تصویری+دانلود

با سلام و درود؛

امروز براتون آهنگ فوق العاده زیبای هادی فرج اللهی با نام "عاشقانه" که با یه تدوین بسیار زیبا و ماندگار از برنامه ساعت 25 در شبکه تهران پخش شد رو آماده کردم.

فایل تصویری هستش و تا جایی که به کیفیت لطمه نخوره حجمش رو کم کردم.

یا حق.



 

ادامه مطلب ...

تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل+مهدی یراحی+تصویری

با سلام و عرض معذرت بابت تاخیر امروز بالاخره تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل 92 با صدای مهدی یراحی و بصورت تصویری براتون آماده کردم.

Mah_Asal_tvsong.ir


 

ادامه مطلب ...