بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

داناود تیتراژ ابندایی ساعت 25(جدید)+تصویری+دانلود

با سلام

امروز براتون تیتراژ ابتدایی ساعت 25 رو براتون آماده کردم ،البته این تیتراژ با صدای محسن چاووشی نیست و جدیده و دو صدا خونده شده .

ضمنا این تیتراژ رو تصویری گذاشتم و خیلی قشنگه و تا جایی که به کیفیت صدمه نخوره حجم فایل رو کم کردم.

saat25-tvsong.ir

 

  

ادامه مطلب ...

تیتراژ برنامه شهر باران+صوتی+دانلود

با سلام

امروز تیتراژ برنامه شهر باران رو که با صدای مهدی احمدوند از شبکه یک سیما پخش میشه براتون آماده کردم.

tvsong.ir- Mehdi Ahmadvand - Bego Man Kojam_wm

 

  

ادامه مطلب ...

تیتراژ سریال تلویزیونی گل پامچال+صوتی+دانلود

امروز به طور کاملا اتفاقی به آهنگ فوق العاده زیبا و خاطره انگیز گل پامچال در سایت عصر ایران برخوردم و دانلودش کردم و واقعا حیفم اومد برای شما هم نگذارم برا دانلود.

کسانی که هم سن و سال من هستن و مخصوصا بچه های دهه 60 خاطرات زیادی از این آهنگ دارن که با صدای بیژن بیژنی خونده شده .

در ادامه مطلب توضیحاتی در مورد خود فیلم گل پامچال و دانلود این آهنگ زیبا رو قرار دادم.

 

  ادامه مطلب ...

تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال دودکش+صوتی+دانلود+عکس


با سلام

اینم تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال دودکش که به کارگردانی محمد حسین لطیفی از امسال از شبکه یک سیما در حال پخش هست.

تیتراژ انتهایی رو رضا صادقی عزیز خونده ضمنا دکلمه ابتدای سریال هم در تیتراژ ابتدایی هست.

همچنین در ادامه  تعدادی از عکس های این سریال ها رو هم قرار دادم.

بیشتر تیتراژهای سریال های ماه رمضان به کمک  برادر عزیزم آقا مجتبی ضبط و برای شما آماده شده که جا داره ازش تشکر کنم.

یا حق.

Doodkesh (1)

  

ادامه مطلب ...

تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال مادرانه+صوتی+دانلود

در ادامه تیتراژ سریالهای ماه مبارک رمضان تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال مادرانه رو براتون آماده کردم،ضمنا تیتراژ پایانی با صدای احسان خواجه امیری هستش.

Maadaraaneh (1)

  

ادامه مطلب ...

تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال خروس+صوتی+دانلود

با سلام

اول : حلول ماه مبارک رمضان مبارک.

دوم اینکه من تمام آهنگهای سریال های ماه مبارک رمضان رو براتون ضبط کردم و سعی میکنم به تدریج در سایت قرار بدم.

سوم اینکه انشاالله سعی میکنم تمام آهنگ ها رو لینک مستقیم بذارم.

امروز برای شروع براتون تیتراز پایانی سریال خروس رو با صدای محمد علیزاده عزیز آماده کردم

تیتراژ ابتدایی نیز با صدای امیر هوشنگ ابراهیمی به زودی در همین بخش اضافه میگردد.

امیدوارم که خوشتون بیاد.

khoros

 
ادامه مطلب ...

آهنگ امام زمان(عج)+امیرمحمد+تصویری

با سلام

امروز براتون آهنگی رو که امیر محمد در برنامه هزاروشصت و شونزده برای امام زمان(عج) میخونه و بسیار بسیار زیباست بصورت تصویری آماده کردم.

آدم وقتی این کلیپ رو میبینه از معصومیتی که توی چشم های بچه هست و با عشق این آهنگ رو همراه امیرمحمد میخونن اشک توی چشماش جمع میشه.

به امید ظهور هر چه سریع تر حضرت مهدی(عج).

توجه داشته باشید این فایل جهت دانلود راحتتر و کم شدن حجم بصورت flv آپلود شده.

amirmohammad-tvsong.ir

 

  

ادامه مطلب ...

تیتراژ برنامه هزاروشصت و شونزده+تصویری+دانلود

امروز براتون تیتراژ تصویری برنامه هزار و شصت و شونزده رو که با اجرای امیر محمد و عمو پورنگ از شبکه 2 پخش میشه رو آماده کردم.

امیدوارم خوشتون بیاد.

10006016-TVCLIP.IR

 

 

پسوند فایل flv میباشد.


 

ادامه مطلب ...