بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

تیتراژ سریال پروانه +صوتی+دانلود

با سلام

به درخواست یکی از دوستان امروز براتون تیتراژ سریال جدید پروانه رو که از شبکه سه سیما در حال پخش هستش رو آماده کردم.

pavaneh-cover-_

 

DOWNLOAD
نظرات 7 + ارسال نظر
مرجان دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام. خسته نباشید و مرسی. اما امکان داره آهنگ اول سریال پروانه رو بگذارید. آهنگ لایت و بی کلامی که اول سریال پخش می شود

فائزه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ق.ظ

چرا دانلود نمیشه آهنگا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شیوا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام خسته نباشید.من اون آهنگی که وسط سریال بعضا پخش میشه رو میخواستممتاسفانه اصلا توو هیچ سایتی نتونستم پیدا کنم..اهنگ صورتک .مرسی

نسیم سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام من دنبال آهنگی هستم که وسطای سریال پخش میشد. ریتمش هندی بود وپروانه تو ماشینش گوش میداد

علی اکبر شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام.می خواستم درخواست موسیقی متن سریال رو بدم . باتشکر

محمد مهدی پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ

لطفا آهنگ متن فیلم پروانه که ظاهرا از آهنگهای قبل انقلاب بود را توسایت قرار بدهید تا دانلودش کنم با تشکر . یکی از بینندگان از کاشمر کوهسرخ روستای بختیار

نیلوو یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ

مرسییییییی واقعا سایتتون بی نظیرههههههههه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد