بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

تیتراژ پایانی سریال پشت کوه های بلند+دانلود+صوتی

با سلام و کلی معذرت به خاطر وقفه هایی که افتاده البته در مطلب گذاشتن من و میخوام همینجا یه تشکر اساسی بکنم از آقا یوسف گل نویسنده جدید سایت و همچنین داداش عزیزم آقا مجتبی که توی این مدت که من نمیرسیدم بیام جور منم میکشیدن.


ضمنا از این به بعد برای ورود به سایت میتونید از آدرس www.tvclip.ir هم استفاده کنید که به خاطر این دامنه هم باید از آقا مجتبی تشکر کنم.


حالا بریم سر اصل مطلب

امروز براتون تیتراژ سریال پشت کوه های بلند رو که به تازگی داره از شبکه سه پخش میشه رو آماده کردم امیدوارم که خوشتون بیاد.



دانلود در ادامه مطلب ...

حجم : 2.76 مگابایت

دانلودلینک مستقیم

دانلودلینک غیر مستقیم

نظرات 3 + ارسال نظر
yousef جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام
این وظیفه من هست که در قبال زحمت های شما بتونم یک کم جبران بکنم
دوست شما یوسف
و با شنیدن خبر دامین جدید خوش حال شدم و دست اقا مجتبی درد نکنه

خیلی از شما ممنونم آقا یوسف عزیز
امیدوارم همیشه سلامت باشید و فعال.
یا حق.

Masoud جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ق.ظ http://tafrihi4persian.mihanblog.com

سلام
تبریک میگم واقعا سایت خیلی خوبی دارید
خسته نباشید
اگه با تبادل لینک موافق هستید لطفا اطلاع بدید
http://tafrihi4persian.mihanblog.com
پیج رنک ما:3

مصطفی دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ق.ظ

دستت درست داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد