بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

دختر 12 ساله با صدای الکساندرو دل پیرو از کما خارج شد

یه خبر خوندم که دلم نیومد براتون نذارم

میدونید این خبر واقعا تکونم داد

با خودم گفتم آیا اسطوره های ما هم همینقدر متواضع هستند؟

امیدوارم که باشن.

حالا متن خبر ...




یک دختر بچه با شنیدن صدای الکساندرو دل پیرو از کما خارج شد.
این فوتبالیست بزرگ ایتالیایی طی 19سال فعالیت ورزشی اش کارهای فوق العاده ای انجام داده است. از درخشش در یونتوس تا بدست گرفتن کاپ جام جهانی و حالا لباس پوشیدن به سبک بابانوئل در کریسمس امسال در خیابانهای تورین و کارهای بشر دوستانه دیگر و حالا نجات یک دختر بچه 12 ساله از کما!
به گزارش خبرآنلاین، دختر بچه 12 ساله ای به نام جیادا اسکالیسی ماه گذشته و در حین تماشای مسابقه تیم یوونتوس دچار خونریزی مغزی شد و به کما رفت و بعد از اینکه طی دو هفته حال عمومی وی هیچ تغییری نکرد خانواده اش با الکساندرو دل پیرو تماس گرفتند و از او خواستند تا برای دخترشان یک پیام ویدویی ضبط کند.
جیادا یکی از طرفداران تیم یوونتوس در یک شهر کوچک جنوبی بود. آن شب بعد از پخش پیام ویدویی اتفاق خاصی رخ داد. ابتدا جیادای کوچک دستش را تکان داد و بعد از ساعتی مادرش را صدا کرد. 24 ساعت بعد وی کاملا صحبت کرد و یک بستنی خواست.
دل پیرو در پیامش به جیادا گفته بود: سلام من الکساندرو دل پیرو هستم امیدوارم هرچه زودتر بیدار شوی و به تماشای بازی یوونتوس و من بیایی و بالاتر از آن اینکه با هم از نزدیک آشنا شویم.


لطفا نظراتتون رو در همین پست بیان کنید .

یا حق.

تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال خانه اجاره ای + صوتی+دانلود

با سلام

امزوز تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال خانه اجاره ای رو که به تازگی از شبکه سه پخش میشه رو آماده کردم.

امیدوارم که لذت ببرید.


WWW.TVSONG.IR


دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

تیتراژ سریال ششمین نفر+صوتی+دانلود

با سلام

امروز براتون تیتراژ پایانی سریال ششمین نفر رو که از شبکه سه پخش میشد با صدای پوریا ساوجی آماده کردم.

امیدوارم خوشتون بیاد.

یا حق.


WWW.TVSONG.IR


دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

سرودهای انقلابی+صوتی+دانلود

با سلام

با توجه به اینکه در ایام دهه فجر قرار داریم و این ایام کلا با آهنگهای انقلابی معنی پیدا میکنه چهارتا از خاطره انگیزترین آهنگهای انقلابی رو براتون آماده کردم.

1-بوی گل و سوسن و یاسمن آید

2-آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو

3- از صلابت ملت و ارتش و ...

4-به لاله در خون خفته

یا حق.


دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

تیتراژ انتهایی سریال پنجره+دانلود+صوتی

با سلام بعد از مدتها

امروز تیتراژ سریال پنجره رو با صدای بهنام علمشاهی آماده کردم که از شبکه تهران پخش میشه.

یا حق.


WWW.TVSONG.IR



دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...