بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

تیتراژ سریال جاودانگی + مازیار فلاحی

با سلام

به درخواست یکی از دوستان تیتراژ سریال جاودانگی با صدای مازیار فلاحی رو براتون آماده کردم.

یا حق.


WWW.TVSONG.IR


دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

طلا و مس + تدوین + با صدای خواجه امیری

با سلام و معذرت به خاطر تاخیر فراوان و البته اینم بگم که به خدا واقعا گرفتارم و الانم که اومدم به این علته که حقیقتا حیفم اومد این مطلب رو براتون نذارم.

داشتم شبکه تهران برنامه "با ما اینجا ... " رو با اجرای بهمن هاشمی نگاه میکردم که آخرش یه تدوین خیلی خیلی قشنگ با صدای خیلی خیلی قشنگ احسان خواجه امیری(آهنگ برام هیچ حسی شبیه تو نیست) که روی فیلم خیلی خیلی قشنگه طلا و مس انجام شده بود رو پخش کرد.

به نظرم این تدوین هم همخوانی خوبی داشت و هم واقعا زیبا انجام شده بود و البته تاثیر گذار.

به هر حال حیفم اومد براتون نذارم.

حتما دانلود کنید.ضمنا برای اولین بار این آهنگ رو با کیفیت هم پایین و هم بالا قرار میدم چون ارزش داره.

یا حق.


WWW.TVSONG.IR


دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

آهنگ ای ساربان پخش شده در سریال وضعیت سفید+صوتی+دانلود

سلام

به خاطر درخواستهای دوستان همونطوری که قول داده بودم آهنگ ای ساربان رو که در قسمت 41 سریال وضعیت سفید با صدای علیرضا قربانی پخش شد رو آماده کردم.

امیدوارم که خوشتون بیاد.



دانلود در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب ...

بدون شرح

سلام

این عکس و مخصوصا متنش قشنگ بود گفتم برای شما هم بذارمش.

یا حق.


تیتراژ اصلی کارتون دوقلوهای افسانه ای + صوتی+دانلود

سلام

امروز تیتراژ اورجینال سریال خاطره انگیز دو قلوهای افسانه ای رو براتون آماده کردم.

یا حق.


WWW.TVSONG.IR


دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

تیتراژ میکروفیلم کوتلاس (کارتون کوتلاس) + صوتی + دانلود

با سلام ؛

من تازه کارم رو به عنوان نویسنده در این سایت شروع کردم امیدوارم مطالب و پست هایی که قرار میدم براتون مفید باشه.

به عنوان اولین کار تصمیم گرفتم دو آهنگ اصلی تیتراژ میکروفیلم کوتلاس رو به همراه توضیحاتی در مورد این میکروفیلم ،کارکتر کوتلاس و همچنین خالق این کارکتر براتون قرار بدم ؛ امیدوارم که مفید واقع بشه.

با تشکر.



توضیحات و دانلود آهنگ ها در ادامه ی مطلب ...

ادامه مطلب ...

تیتراژ سریال تا رهایی + صوتی + دانلود

سلام

امروز براتون تیتراژ سریال تا رهایی رو که به تازگی از شبکه یک پخش میشه رو آماده کردم.

یا حق.


WWW.TVSONG.IR


دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...