بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

ورژن امروزی جدید آهنگ علی کوچولو+صوتی+دانلود

با سلام

میدونید چند وقت پیش یه آهنگ خیلی جالب شنیدم که تمام خاطراتمو زنده کرد.

اسم آهنگ علی کوچولو بود دقیقا با همون ریتم آهنگ علی کوچولو که قدیما اول فیلمش پخش میشد ولی با یه متن جدید و البته خیلی معنا گرا جذاب و خاطره انگیز.

شاید بشه گفت این آهنگ سرنوشت خیلی از ما بچه های دیروز و جوونای امروز رو بیان میکنه و دقیقا به همین دلیل تصمیم گرفتم برای اولین بار طی این دو سال یه آهنگی خارج از عرف سایت رو بذارم و البته از طرف دیگه این آهنگ یه جورایی خاطره انگیزه و من واقعا دوسش دارم ضمنا باید بگم که این آهنگ با صدای " نهان " هستش و من خودم به شخصه ازش به خاطر این آهنگ زیبا تشکر میکنم هر چند که نمیشناسمش.

یا حق.




دانلود در ادامه مطلب ...

حجم:8.40 مگابایت

دانلودلینک غیر مستقیم

نظرات 4 + ارسال نظر
cici jooon شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.gagagirl.blogfa.com

سلا م وبتون خیلی باحاله.....ولی حجمش خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی زیاده...در هرصورت ممنون ازاین که این اهنگو برای دانلود گذاشتید....به وب منم بیاید مر10+20

خواهش میکنم

مینا شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.angelcity.blogfa.com

mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vebeton khobe b me besarid

خواهش میکنم

میثم پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ق.ظ

وای...........
مرسی

باور کن گریم گرفت به حال امروزمون.......

دمت گرم خداییش

خواهش میکنم

کامیارم پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:32 ب.ظ

آفرین به این همه خلاقیت و احساس و نوستالژیک بودن
خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد