بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

یادداشت سوزناک مهران مدیری درباره خسرو شکیبایی : در بهشت تئاتر ک

برای بازی در پاورچین به اوتلفن زدم . رفته خانه اش و نشستم به درد دل . در همه جای خانه بود . مجسمه اش ، عکس هایش ، نقاشی هایی که ازچهره او کشیده بودند .و نقطه درخشان کارنامه اش ، هامون . همه جا پر از او بود و او غمگین ، مثل کودکی بود که توسط خداوند تنبیه شده باشد . یک بغض نهفته در گلویش بود و نمی دانم چرا .



ادامه در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

تیتراژ سریال پس از باران+صوتی + دانلود

بازم سلام

از اونجاییکه من فعلا فقط آخر هفته ها میتونم سایت رو به روز کنم سعی میکنم توی این دو روز تا جاییکه میشه مطلب بزارم.

الان هم براتون تیتراژ سریال زیبای پس از باران رو که چند سال قبل از شبکه سه پخش میشد براتون آماده کردم.به نظر من که خیلی قشنگه .

یا حق.



دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

-- لطفا بخونید

سلام

امروز مطلبی رو دیدم در سایت عصر ایران و واقعا از صمیم قلب دلم خواست تا براتون بذارم تا بخونید

لینک مطلب رو اینجا قرار میدم تا بخونید

به نظرم هر کسی که این مطلب رو بخونه قطره اشکی بریزه و از خدا شرمنده بشه که شاید تا حالا تو ی زندگیش نا شکر بوده و شایدم کسایی هستن که از اینم بهترن به هرحال من که واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم.


برای خواندن کلیک کنید


تیتراژ سریال اوشین+صوتی + دانلود

سلام دوستان همراه سایت که همیشه مایه دلگرمی و امید من هستید

اول باید خدمتتون عرض کنم شرمنده که با تاخیر سایت رو به روز رسانی میکنم ولی بدونید که واقعا فعلا تا اواخر مرداد امکان بروزرسانی مرتب برام وجود نداره ولی باز هم از نظرات قشنگتون که میذارید و منو خوشحال میکنید تشکر میکنم.


حالا بریم سر اصل مطلب

امروز براتون تیتراژ یکی از خاطره انگیزترین سریال های تلویزیون رو آماده کردم.

اینم تیتراژ سریال سالهای دور از خانه یا خودمونی تر بگم اوشین.

امیدوارم خوشتون بیاد.

یا حق.


دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

تیتراژ سریال نابرده رنج+ دانلود

 با سلام

تیتراژ انتهایی سریال نابرده رنج با صدای احسان خواجه امیری رو براتون آماده کردم. 

یا حق.

 

ادامه مطلب ...

تیتراژ سریال سه پنج دو + دانلود +شبکه تهران

با سلام 

اینم تیتراژ سریال جدید سه پنج دو با صدای علی لهراسبی .  

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

تیتراژ سریال کارگاه و رکس+اورجینال + دانلود

‍با سلام

ابتداعا معذرت خواهی میکنم به علت تاخیری که در بروز رسانی سایت به وجود اومده.

امروز تیتراژ سریال رکس و بازرس رو براتون آماده کردم.

امیدوارم که خوشتون بیاد. یا حق.


دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...