بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

تیتراژ کارتون مهاجران + دانلود + تصویری

با سلام

امروز براتون تیتراژ ابتدایی سریال مهاجران رو باز هم به درخواست سارا خانم آماده کردم.

امیدوارم که مورد توجه شما واقع بشه برای من که خیلی خاطره انگیز بود.




دانلود در ادامه مطلب ....

حجم فایل تصویری : 2.5 مگابایت


لینک غیر مستقیم



جهت خرید مجموعه کارتون مهاجران از فروشگاه سایت برروی لینک زیر کلیک نمایید


نظرات 8 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ق.ظ

سلام خو بی؟باز شرمنده کردین . خیلی ممنون کارتن خاطره انگیزی است لطف کردی مهربون آدم بی نظیر سایتشم بی نظیره بازم ممنون

سارا دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام من اون سارا که میخواد باهاتون در سایت همکاری کنه نیستم گفتم که اشتباه نگیرید ممنون از سایت عالیتون

سارا سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام امروز می خوام نظر کلی رو راجع به سایتتون بدم قبلنم گفتم سایتتون عالیه من از این سایت خیلی خوشم میاد فکرش از هر کی بوده فکر خیلی خوبی بوده آفرین بهش کار جالبیه خیلی ممنون اینا هندونه و تعریف واسه دلخوشی نیست واقعیته باور کنید واقعا میگم سایتتون خیلی جالب وعالیه خیلی خیلی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عالیه ممنون

متشکرم از این همه توجه شما
همیشه دوست داشتم جایی باشه تا مردم بتونن به یاد قدیما بیوفتن و شاید دلشون خوش باشه به گذشته های شیرینشون.
همین نظرات منو به کار امیدوارتر میکنه
موفق باشید.
یا حق.

کاربر یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید
من اولین بار هست که سایت شما دیدن می کنم . برای دقایقی از این دنیا برگشتم به ۱۰ سال پیش با دیدن عکسهای کارتون مهاجران - سایت خوبی دارین و هنوز هم جای بهتر شدن داره - یه درخواست هم داشتم اگه میشه فیلم طوفان ( سیلاس )‌ از طریق برنامه کودک پخش می شد رو برای دانلود بذارین ممنون میشم .
پیروز باشید

ممنون
انشااالله در اولین فرصت قرار میگیرد

سارا چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ق.ظ

سلام صبح به خیر خسته نباشید من تیتراژ کارتون هاکل برفین زبان اصلی نه همون که شبکه یک پخش میکرد رو میخوام تیتراژ لوک خوش شانس هم زبان اصلی بود هیچی نفهمیدم بی زحمت اونی که از شبکه دو پخش میشد بزارین کا رتن مهاجران هم اگه میشه با فرمت ام پی ۳ بزارین لطفا دو تا کارتن دیگه رو هم ام پی ۳ بزارین ممنون سایتتون عالیه

سلام
متاسفانه من یه مدتی نمیتونم سایت رو به روز رسانی کنم انشااله در اولین فرصت انجام میشه

سارا سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام خو بید؟ یه سوال داشتم شما از خواننده ها هم آهنگ می زارین رو سایت برای دانلود؟ اگه امکانش هست من آهنگهای تمنای وصال و غم یار از آقای مختاباد رو میخوام راستی آهنگ تیتراژ سریال سیمرغ (شهید شیرودی و شهید کشوری)رو هم می خوام ببخشید که این همه مزاحمتون میشم آخه سایتتون رو دوست دارم ممنون

با سلام
متاسفانه من مدتی مشغول هستم و نمیتونم بروزرسانی ها رو به خوبی انجام بدم ولی انشاالله در اولین فرصت انجام خواهد شد.
یا حق.

سارا دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام صبح به خیر ببخشید این یه مدتی خیلی طول می کشه؟ تقریبا چند سال؟

با سلام
احتمالا تا اواخر مرداد ماه طول میکشه

سیده فاطمه میرباقیان دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ

باسلام خدمت شما عزیزان. ببخشید من میخاهم اهنگ مهاجران راباتصویردانلودکنم.چرادانلودنمیشئد.

لینک دانلود مشکلی ندارد
لطفا دوباره چک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد