بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

پاسخ به نظرات

یکی از دوستان عزیز با نام مستعارashna از قسمت تماس با مدیر برای من اینطور نوشتند(نوشته عینا قرار داده شده است):


aslan kollan vaghti tu ghesmate nazarat nazar mizarim mikhuni?
hadeaghal ye javab be nazare ma ham bede ta bedunim barat mohemme
agaram nemidi az in be baad gele nakon ke chera nazar nemizarino in harfa


من البته بلافاصله هم ایمیلی به خودشون زدم(اگر ایمیلشونو درست داده باشند) و هم لازم دیدم که یک پاسخ خیلی کوتاه در سایت هم برای رفع سوء تفاهم قرار بدم.

من بارها گفتم و الان هم میگم من اصلا هرروز فقط با این عشق به سایت سر میزنم و به روز رسانیش میکنم که نظرات بازدیدکنندگان رو بخونم و دلگرم بشم و حالا خدایی بی انصافیه اگه بگید که من نظرات رو نمیخونم .

من همیشه سعی میکنم پاسخ همه نظرات رو بدم اما خوب باید بگم واقعا تمامی نظرات هم نیاز ندارند که تک تک پاسخ داده بشن یعنی مثلا بیشتر دوستان لطف دارند و از مطالب تشکر میکنن و این یک دنیا برای من ارزش داره ولی خوب اگه من بخوام برای همه اونها به عنوان مثال بنویسم "خواهش میکنم" یا چیزی مثل این حداقل از نظر خودم زیاد جالب نیست و فکر میکنم تکراری میشه این یکی از دلایلی هست که باعث میشه گاهی اوقات پاسخ مناسبی رو نمیتونم پیدا کنم ولی این دلیل نمیشه که برام مهم نباشه.

 و البته هرگز نمیگم که تا حالا همه نظراتی رو که نیاز به پاسخ داشتن رو پاسخ دادم ولی اینو میتونم بگم که تا حالا نشده که حتی یک نظر رو هم نخونده باشم و بی تفاوت ازش رد شده باشم.

و در نهایت از دوستانی که به این طریق (عدم پاسخدهی به نظر) موجبات ناراحتی شون رو فراهم کردم یا باعث شدم حسی مانند حس این دوستمون که نظرش رو قرار دادم در اونها به وجود بیاد عذر میخوام و مطمئن هستم که دوستان هم دلایل من رو میپذیرند .

و باز هم من خوشحالم به خاطر داشتن اینچنین بازدید کنندگان دقیق و فهیمی در سایت خودم و به همین علت سعی میکنم از این به بعد دقیقتر و پر تلاشتر باشم.

یا حق.

با تشکر از شما.

مدیر سایت : میلاد



نظرات 1 + ارسال نظر
فرهاد شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام: آقا میلاد دستت درد نکنه واقعا سایت خیلی زیبایی داری به قول امروزی ها توپه توپه واقعا آدم ها رو به یاد گذشته با اون خاطرات خوبی که داشتیم می بره یک دنیا ممنون برات آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. با تشکر فراوان از شما

خوشحالم که براتون مفید بوده.
همین برای من کافیه.
یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد