بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

تیتراژ سریال تلویزیونی پایتخت + دانلود

با سلام

مثل همیشه داریم به پایان تعطیلات نوروز نزدیک میشیم و من مثل هر سال قراره که تیتراژ سریال های نوروزی رو براتون قرار بدم.

اول از سریال بسیار زیبا و پرطرفدار پایتخت شروع میکنم.

اینم تیتراژ انتهایی سریال پایتخت که خیلی قشنگه.

امیدوارم خوشتون بیاد.

یا حق.



دانلود در ادامه مطلب ...

حجم :۲.۸۸ مگابایت

لینک غیر مستقیم

نظرات 2 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ق.ظ

سلام اولش که اسم فیلم رو فراموش کرده بودم- ممنون از اینکه این آهنگ رو در اختیار من قرار دادید./ یــــاعلــــی

خواهش میکنم.

سارا سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام اگه میشه تیتراژ اولش (سریال پایتخت) هم بذارین
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد