بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

سرنوشت کارتون‌هایی که می‌دیدیم چی شد؟ (+عکس)

آقای سکسکه عمل کرده، می‌ره سر کار و میاد و زندگی‌شو می‌کنه!

الفی دیگه از هیچی نمی‌‌ترسه!

آلیس شوهر کرده، دو تا بچه داره و یه زندگی حقیر توی یه آپارتمان ۵٠ متری ساده.

آن‌شرلی آرایش‌گر معروفی شده و توی جردن و چند تا محله‌ی بالای شهر شعبه زده و حسابی جیب مردم رو خالی می‌کنه به اسم گریم و رنگ موهای عالی …


ادامه در ادامه مطلب ...

ای‌کیوسان کراکی شده و مخش تعطیل تعطیله!

بامزی یه خرس بزرگ شد و شکارش کردن!… شلمان هنوز هم خوابه!

پت پست‌چی بازنشسته شده و الان تو خونه‌ی سال‌مندان منتظر مرگشه!

بنر رو یادته؟ پوستشو توی خیابون منوچهری ۳۰۰۰۰ تومن ‌فروختن!

بالتازار و زبل‌خان آلزایمر گرفتن.

دامبو، پلنگ صورتی، پسر شجاع، خانوم کوچولو، گوریل انگوری، شیپورچی، یوگی و دوستاش همه توی یه سیرک بزرگن!


تام سایر حسابی باکلاس شده و موهاشو مدل جوجه‌تیغی درست می‌کنه!

تام و جری دو تا دوست صمیمی شدن!

تن‌تن توی یه روزنامه خبرنگار بود، الان تو یه شرکت تبلیغاتی داره فعالیت میکنه!

جیمبو رو از رده خارج کردن و بعد اجاره دادندش به ایران ایر !!

چوبین خیلی وقته که مادرش رو پیدا کرده و دنبال یه وامه تا ازدواج کنه!

حنا خانوم دکتر شده، مادرش هم از آلمان برگشته کنارش!

خپل رو از باغ گل‌ها انداختنش بیرون, اون‌جا یه برج ١٠٠٠ طبقه ساختن! (چند روز پیش کنار یه سطل آشغال دیدمش – خیلی لاغر شده!)

خانواده‌ی دکتر ارنست همسایه مونن، هر سه تا بچه‌اش رفتن خارج، همسر دکترخیلی مریضه!

رابین‌هود رو توی اسلام‌شهر گرفتنش – به جرم شرارت!- هفته‌ی دیگه اعدامش می‌کنن!

سوباسو و کاکرو قهرمان جهان شدن، خب که چی؟!

کایوت، بالاخره ردرانر رو گرفت ولی از شانس بدش آنفولانزای مرغی گرفت و مرد!

هیچ‌کی نفهمید گالیور عاشق فلرتیشیاست!

لوک خوش‌شانس طی یه بدشانسی، اشتباهی تو یه صحنه قتل دستگیر شد و نتونست خودشو تبرئه کنه و الان هم سلولی دالتون ها شده!

مارکو پولو تو میدون راه‌آهن یه باقالی پلویی زده ، می‌گن کارش خیلی گرفته!

گربه‌سگ عمل کردن و جدا شدن!

ملوان زبل الان دیگه یه دزد دریایی معرف شده در خلیج عدن!

آقای پتی‌بل تو میدون شوش یه بنک‌دار کله‌گنده‌س!

معاون کلانتر از یه بانک اختلاس کرد و فرار کرد رفت خارج !

آقای نجار الان به جرم قطع غیرمجاز درختان تحت تعقیبه و وروجک هم قایم شده!

پت و مت دکترای مهندسی عمران گرفتند و الان جزو هیئت علمی دانشگاهند!

نظرات 7 + ارسال نظر
hosna89 چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ

خیلی عالی بود بچه بودیم چه کارتونهای قشنگی نگاه میکردیم کاشکی بچه هامون هم این کارتونها رو می دیدن

حتما میبینن

من دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

حال کردم

s.d دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ

یادش بخیر من عاشق سریال آن شرلی بودم از عکسهاتون ممنون

خواهش میکنم

حمید چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

عالی بود.کاش همان دوران باقی می ماندیم.

jalal سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ق.ظ

خیلی جالب و قشنگ بود

ava سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ق.ظ

salam. mer30 kheyliii ghashango jaleb bod yadesh bekherrrr

خوشحالم که خوشحالید.
یا حق.

حسین - آسمان آبی من جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ب.ظ http://asemaneabieman1.blogfa.com

سلام و صد سلام
بسیار ممنونم از کار زیباتون و زحمت هاتون در رابطه با تهیه و به اشتراک گذاشتن موزیکهای زیبای سینمایی و تلویزیونی
من از این کار شما بسیار خوشم آمد و تحسین میکنم
امیدوارم بدون احساس خستگی و زحمت به کارتان ادامه بدهید
من با نام کاربری آسمان آبی من در چند سایت و وبلاگ شخصی فعال هستم و در کار نوشتن و سرودن شعر هستم و همه مطالبم در سایتها و وبلاگم ، نوشته خودم می باشد
اگر سر بزنید امیدوارم مورد پسندتان واقع شود
آدرس من در سایت میانالی که بیشتر آنجا فعال هستم :
http://asemaneabi.tabriztalk.com/
زنده باشید و پایدار دست حق به همراهتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد