بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

تیتراژ سریال ارمغان تاریکی با صدای محمد اصفهانی

با سلام

امروز تیتراژ پایانی سریال ارمغان تاریکی با صدای محمد اصفهانی رو براتون آماده کردم که این شبها از شبکه سه سیما پخش میشه .

یا حق.


دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

تیتراژ سریال باغ مظفر با صدای مهران مدیری

سلام

تیتراژ سریال باغ مظفر با صدای مهران مدیری رو براتون آماده کردم


دانلود در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...

تیتراژ کارتون باخانمان(پرین)

سلام

شرمنده به خاطر وقفه یک هفته ای که افتاد.

امروز براتون تیتراژ اورجینال سریال پرین رو آماده کردم.

امیدوارم خوشتون بیاد برای من که تمام خاطراتم رو زنده کرد.




دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

تیتراژ ابتدایی سریال هم نفس با صدای مهران مدیری

سلام

تیتراژ سریال هم نفس که چند سال پیش از شبکه دو سیما(اگه اشتباه نکنم) پخش میشد رو براتون آماده کردم.

خواننده این تیتراژ مهران مدیری هستش و باید بگم که قشنگ خونده.

یا حق.



لینک دانلود تصحیح شد

دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

تیتراژ اصلی کارتون لوک خوش شانس

سلام

براتون تیتراژ اصلی (زبان اصلی) سریال لوک خوش شانس رو براتون آماده کردم.

خیلی قشنگه حتما دانلود کنید.



دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

تیتراژ ابتدایی مجموعه عروسکی هادی و هدی+تصویری

سلام

امروز تیتراژ بسیار بسیار زیبا و خاطره انگیز هادی و هدی رو براتون آماده کردم که برای من و هم نسل های من یه دنیا خاطرست .

که این سریال هم تولید سال ۱۳۶۴ هستش مثل بیشتر مجموعه های زیبای کودک که محصول ده ۶۰ هستند.

امیدوارم که خوشتون بیاد و با نظراتتون منو یاری بدید.

یا حق.


TVSONG.IR


دانلود در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...

تیتراژ سریال از سرزمین های شمالی

با سلام

امروز براتون تیتراژ ابتدایی قدیمی و خاطره انگیز از سریال سرزمین های شمالی رو آماده کردم .

میدونم که با این سریال خیلی ها خاطرات زیادی دارند.

یک مطلب جالب در مورد این سریال خوندم که لازم دونستم برای شما هم بزارم.

 در هفتم سپتامبر سال ۲۰۰۲ آخرین قسمت از سریال (از سرزمین های شمالی ) از تلویزیون ژاپن پخش و تاریخ ۲۰ ساله پخش تلویزیونی این سریال که از سال ۸۱ میلادی آغاز شده بودبرای همیشه به پایان رسید.امروزه دهکده ای که این سریال در آن ساخته شده است تبدیل به نمایشگاهی برای بازدید عموم شده است.(در ایران تنها سری اول این سریال پخش شده است).

منبع:http://harunoyuki.persianblog.ir/



جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

ادامه مطلب ...