بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

راه اندازی سرویس خرید پستی در آینده

با سلام خدمت دوستان عزیز و بازدیدکنندگان محترم

بالاخره بعد از مدتها به علت استقبال شما عزیزان از فروش مجموعه گلچین آهنگها و تیتراژهای تلویزیونی تصمیم گرفتم این مجموعه رو به صورت پستی برای فروش قرار بدم . به این صورت که شما ابتدا از داخل سایت مجموعه رو سفارش میدید و بعد از دادن مشخصات و آدرس مجموعه به آدرس شما فرستاده میشه و بعد از دریافت سی دی هزینه اون رو به مامور پست پرداخت میکنید. فکر میکنم به این شکل برای خریداران محترم بهتر باشه.


مجموعه آهنگهای تلویزیونی چیست؟


مجموعه گلچین آهنگهای تلویزیونی در حقیقت شامل تمام آهنگهای موجود در سایت و یک سری آهنگ از مجموعه ها و سریال ها است که در سایت بنا به دلایلی وجود نداره که روی هم نزدیک به ۲۰۰ آهنگ تیتراژ سریال ها و برنامه های تلویزیون از سال ۸۳ تا الان رو در بر میگیره که به صورت تقسیم بندی شبکه ها(شبکه ۱-شبکه ۲ -شبکه ۳ - شبکه تهران - رادیو و ...)در یک مجموعه قرار گرفته و برای راحتی استفاده یک اتوران کاربرپسند برای اون طراحی شده است.


دلایل فروش این مجموعه؟


اما همونطوریکه شاید بدونید من به چند دلیل تصمیم به فروش این مجموعه گرفتم:

اول اینکه اطلاع دارید که من این آهنگها رو به صورت رایگان برای دانلود در سایت قرار دادم ولی خوب عده ای از کاربران به علت حجم بالای کلیه ی آهنگهای سایت و سرعت پایین اینترنت قادر به دانلود تمام آهنگها نیستند و مطمئنا خرید این مجموعه با توجه به قیمت پایینی که برای اون در نظر گرفتم از دانلود به صرفه تر خواهد بود.

دوم اینکه با توجه به این موضوع که بعضی اوقات اشکالاتی از قبیل ف ی ل ت ر شدن آپلود سنتر رخ میده و یا مواردی از این قبیل ممکنه همیشه امکان دانلود آهنگها از سایت وجود نداشته باشه و بنابراین خرید میتونه گزینه بهتری باشه.

و مورد سوم اینکه من قیمت بسیار مناسبی رو برای این مجموعه در نظر گرفتم و علتش هم اینه که من اول برای دلم کار میکنم و دوست دارم همه بتونن بدون مشکل از این مجموعه که خیلی از آهنگهاش برای هممون خاطره انگیزن بهره مند بشن.به همین علت تصمیم گرفتم چندتا قیمت پیشنهادی برای فروش این مجموعه در قسمت نظر سنجی قرار بدم و  با توجه به نظرات شما عزیزان قیمت نهایی اون رو تعیین کنم. 

و در نهایت اینکه شما با خرید این مجموعه به این سایت و تداوم کار اون کمک میکنید.


با تشکر از شما.

مدیریت سایت

میلاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد