بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

خواننده زن بوشهری: از سازندگان مختارنامه شکایت می کنم

خواننده این لالایی یک زن بوشهری به نام خانم رحمانی است که از قضا به شدت از پخش صدای خود در رسانه ملی شاکی است./ نمی دانم به ما می گویند پخش صدای زن حرام است ولی به خودشان که می رسد صدای مرا پخش می کنند....

ادامه در ادامه مطلب ....

برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی ممنوعیت تک خوانی زن با اجرای تیتراژ پایانی سریال مختارنامه برداشته شد.

این تک خوانی در حالی برداشته شده است که در تیتراژ اولیه سریال هم یک زن تک خوانی کرده بود که با پافشاری مسوولان صداوسیما یک مرد این تک خوانی را با تک مضراب هایی از تک خوانی یک زن اجرا کرد. این گزارش می افزاید: در عین حال مسوولان صدا و سیما اجرای تک خوانی زن را در انتهای سریال مختارنامه پذیرفته و پس از 32 سال نمایش داده شد.

در همین رابطه مشخص شد که خواننده این لالایی یک زن بوشهری به نام خانم رحمانی است که از قضا به شدت از پخش صدای خود در رسانه ملی شاکی است. سطور زیر ماحصل گفت و گوی کوتاه جانا با این خانم است:

 آیا صدایی که در تیراژ سریال مختارنامه پخش شد اثر شماست ؟

خانم رحمانی: بله صدای من است ، از فردای پخش سریال مختارنامه بارها دوستانم با من تماس می گیرند و این خبر را به من می دهند که صدای شما از تلویزیون پخش شده است . از شنیدن این خبر شوکه شدم . هنوز نمی دانم که چه کسی صدای من را به دست اندر کاران این سریال داده که آن را پخش کنند .
 
 پس از شما برای پخش اثرتان اجازه نگرفته اند ؟

نه اصلا باز هم می گویم من اصلا نمی دانم چه کسی صدای من را به آنها داده است.

 آیا از پخش صدای خود در رسانه ملی رضایت دارید؟

خیر، آنها صدای من را بدون اجازه پخش کرده اند و باید پاسخگو باشند و از آنها در این رابطه به دستگاه قضایی شکایت خواهم کرد.
 
 به نظر شما مراجع چنین اجازه ای می دهند که صدای یک زن از رسانه ها پخش شود ؟

نمی دانم به ما می گویند پخش صدای زن حرام است ولی به خودشان که می رسد صدای مرا پخش می کنند.
 
گفتنی است صدای این زن بوشهری که در مجالس زنانه به مداحی می پردازد از مدت ها قبل به صورت یک کلیپ کوتاه صوتی از طریق تلفن های همراه دست به دست گردیده و علی الظاهر یکی از این بلوتوث ها به دست اندرکاران سریال مختارنامه نیز رسیده است.

منبع : عصر ایران

نظرات 1 + ارسال نظر
asra سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

دوستان عزیزم اخه چرا این شایعات رو تو وبلاگ میذارین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد