بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

ایجاد چت روم اختصاصی سایت

سلام دوستان عزیزم

من امروز یه امکان جدید به سای اضافه کردم و اون هم چت روم اختصاصی سایت هستش که در پایین همین صفحه اون رو قرار دادم.

من با اینکار اول از همه میخوام ارتباط آنلاین خودم با دوستان رو قویتر کنم تا به این ترتیب بتونم نظرات اونها رو بیشتر بگیرم.

و دوم اینکه یه زمینه مناسب برای گفتگو پیرامون مسائل سایت برای بازدید کنندگان گرامی بوجود بیاد.

فکر میکنم این چت روم میتونه خیلی برای این سایت و کاربران مفید باشه.

برای وارد شدن هم فقط لازم اسم خودتون رو بزنید و سپس کلید join رو فشار بدید به همین سادگی.

فقط یادتون نره صفحه کلیدتون حتما در حالت انگلیسی باشه.

منتظرتونم.

یا حق.

نظرات 4 + ارسال نظر
سجاد جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ http://pc-index.blogfa.com

سلام خیلی خوب بود مرسی

hami جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.se7enmusic.com

salam agar mayel be tabadol link bodi behem sar bezan

alireza جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ http://alirezabgp.blogfa.com/

سلام دوست خوبم ، سایت خوبی داری.
به منم یه سری بزن.[گل]

مهسا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام امید وارم خوب باشی
خیلی عالی بود.

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد