بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

دعوت به همکاری

اطلاعیه مهم


با سلام

من تصمیم گرفتم برای بهتر شدن سایت از یک نویسنده دیگه هم استفاده کنم

بنابراین از شما دوستان عزیزم میخوام هر کس که تمایل به همکاری داره از قسمت تماس با مدیر در بالای همین صفحه یا قسمت نظرات همین پست استفاده کنه و برای من پیام بذاره.فقط یادتون نره که حتما ایمیل هم بذارید.


باتشکر مدیریت سایت.

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام..اگه میشه برنامه های که برای ماه رمضان امسال هست را زودتر آهنگشو برای دانلود بزارید..ممنون

بی تا یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام. من دوست دارم باهاتون همکاری کنم لطفا شرایط رو بهم خبر بدین......... تا بعد...

الهام جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام آهنگ هاتون زیباست و دلنشین. فقط آهنگ ناوارو که 2 تا بود یکیش صدای دوبلر بود. ومن هم دوست دارم بعنوان نویسنده همکاری کنم لطفا شرایط را بگویید. ممنون.
armita.blue@yahoo.com

برای شما ایمیلی جهت همکاری ارسال شد.
با تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد