بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

بخش جدید

همونطوریکه همه میدونید این سایت برای ارائه آهنگهای تلویزیونی راه اندازی شده اما خوب من به مرور برای تنوع و جذابیت بیشتر بخشهای دیگه ای هم بهش اضافه کردم امروزم داشتم توی سایتها گشت میزدم که یه شعر یا شایدم بهتر بگم یه متن ادبی خیلی قشنگ دیدم پس تصمیم گرفتم یه بخش ادبی هم به سایت اضافه کنم و این متن رو هم به عنوان اولین پستش بذارم.

لطفا برای خوندن شعر به ادامه مطلب بروید

 اسمش هست :

عجب صبری خدا دارد!


اگر من جای او بودم ، که در همسایه صدها گرسنه، چند بزمی گرم عیش و نوش میدیدم، نخستین نعره مستانه را خاموش آندم، بر لب پیمانه می کردم
.

عجب صبری خدا دارد!


اگر من جای او بودم ، همان یک لحظه اول ، که اول ظلم را میدیدم از مخلوق بی وجدان ، جهان را با همه زیبائی و زشتی به روی یکدگر ویرانه میکردم.

عجب صبری خدا دارد!


اگر من جای او بودم ، که میدیدم یکی عریان و لرزان ، دیگری پوشیده از صد جامه رنگین ، زمین و آسمان را ، واژگون مستانه می کردم.

عجب صبری خدا دارد !


اگر من جای او بودم . برای خاطر تنها یکی مجنون صحرا گرد بی سامان ، هزاران لیلی ناز آفرین را کو به کو ، آواره و دیوانه میکردم .

عجب صبری خدا دارد!


اگر من جای او بودم ، نه طاعت میپذیرفتم ، نه گوش از بهر استغفار این بیداد گرها تیز کرده ، پاره پاره از کف زاهد نمایان ، تسبیح صد دانه میکردم.

عجب صبری خدا دارد!


اگر من جای او بودم ، بگرد شمع سوزان دل عشاق سرگردان ، سراپای وجود بی وفا معشوق را ، پروانه میکردم.

که می دیدم مشوش عارف و آهی ز برق فتنه این علم عالم سوز دم کش، بجز اندیشه عشق و وفا معدوم هر فکری در این دریای پر افسانه می کردم.

عجب صبری خدا دارد!


اگر من جای او بودم ، به عرش کبریائی ، با همه صبر خدائی ، تا که میدیدم عزیز نا بجائی ناز ، برگی ناروا گردیده خواهی می فروشد.

گردش این چرخ را وارونه بی صبرانه می کردم.

عجب صبری خدا دارد!

چرا من جای او باشم.

همین بهتر که او خود جای خود بنشیند و تاب تماشای تمام زشتکاری های این مخلوق را دارد.

وگرنه من به جای او چه بودم.

یک نفس کی عادلانه سازشی با جاهل و فرزانه می کردم.

عجب صبری خدا دارد!

عجب صبری خدا دارد



منبع :http://ieroozekhoob.blogsky.com/

نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام. ممنون. میشه اگه زحمتی نیست تیتراژ سریال باغچه مینو رو دوباره یه جای دیگه آپلود کنی؟ اینی که گذاشتی فیلتره.

با تشکر از شما
همونطوری که قبلا گفتم آپلودر قبلی فیلتر شده و این مشکل بزرگیه
به هر حال من این آهنگ رو برای شما دوباره در آپلودر جدید آپلود کردم
و لینک الان سالمه.
امیدوارم که راضی باشید.
یا حق.

رها شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ

لطفا برا دانلود اهنگ عجب رسمیه رسول نجفیان راهنماییم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد