بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

گله از بازدید کنندگان

سلام دوستان

من امروز و در این پست میخوام از شما عزیزان گله ای بکنم اونم اینکه من

که از کسی نخواستم برای استفاده از دانلود ها پول پرداخت کنید من فقط

یه پیشنهاد برای راحتی بیشتر خود شما دوستان دادم تا بهتر بتونید بهره

ببرید.و فکر میکنم این انتظار زیادی نیست که از شما بخوام تا حداقل

نظرتون رو در رابطه با یک موضوع بدید شما از این سایت استفاده میکنید و

من هم هیچ انتظاری در ازاش ندارم ولی باور کنید این انتظار که در کنار

استفاده از مطالب حداقل برای امیدوارتر کردن من به کار نظر هم بدید

انتظار زیادی نیست و وقت زیادی هم از شما نمیگیره.



یا حق.

نظرات 9 + ارسال نظر
only4you جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ http://only4you.in/links.html

سلام
وبلاگ جالبی داری
دوست داری آمار وبلاگتو بالا ببری (رایگان و بدونه تبادل لینک)
فقط کافیه لینکتو تو سایت ثبت کنی
این سایت در ازای کلیک کاربراش روی لینکها ....

دانیال جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:12 ب.ظ http://hezardan.mihanblog.com/

سلام.خیلی جالب بود.یه سری به من اگه دوست داشتی بزن.اگه خواستی منو با عنوان هزار دانلود لینک کن بهم خبر بده تا لینک سایت شما رو بزارم.ممنون از اینکه وقت گذاشتی

خوش صدا چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ

خیلی عالیبود آفرین

ارش شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ق.ظ http://hafez12.blogsky.com

مطالبت اونقدر قشنگه که ادم نظر دادن رو فراموش می کنه دمت گرم

شما لطف دارید
متشکرم

کیمیا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ق.ظ

خیلی قشنگه/میدونی الان چند ساعته دارم سایتتو زیر و رو میکنم؟
دلم نمیاد برم بیرون.آرش راست میگه اینقد مطالب جالبه نظر یادمون میره

بهرام میرزامعصوم زاده دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ب.ظ http://plant-breeder.blogfa.com

سلام عزیزم خیلی زحمت کشیدی ممنون خوبه با سلیقه است مثل بقیه نیست که کلیکمی کنی نمیاری دانلودرو
فقط ر سریالهای خارجی کم کاری کردی یا راستی یه سر هم به فارسی وان بزن ممنون

متشکرم و متشکرم از اینکه با نظراتتون بهم روحیه میدید

ehsan سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ

آغزان استوروم بهرام از طرف نعمت

سمانه جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:27 ب.ظ

باشه حالا خودتو اینقدناراحت نکن/
منم مثه کیمیا الان چند ساعتی هست که دارم سایت قشنگتو زیرو رو می کنم. بذا دانلودامو که حسابی کردم اونوقت نظر می دم. مطمئن باش!

محمد جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام..
ی سوال..
چرا این مطالب رو جمع آوری کردی؟؟!!
برای نظرات؟!
اگه برای اینه پس من قول میدم دیگه از مطالبت استفاده نکنم.
اینم نظر..

هیچ ربطی نداره
شما به نظرم اصلا کلا مطلب رو متوجه نشدید
منم نیازی به اینطور نظرات ندارم
من فقط دوست دارم دوستانی که میان دانلود میکنن نظر خودشونو بگن انتقاد کنن پیشنهاد بدن تا من بدونم کسایی هستن که خوشحال بشن یا ناراحت بشن حتی
این یعنی دلگرمی
و کلا نیازی به نظرات آدمهای کج فهم ندارم
که فکر میکنن وقتی دارن از یه سایت بازدید میکنن و رایگان هم دانلود میکنن تازه از مدیر سایت هم طلبکارم.
به نظر من شما خوب کاری میکنی نه نظر بده و نه از مطالب استفاده کن
چون کلا نفس عمل رو نفهمیدی.
من اگه قرار بود به خاطر نظرات این مطالب رو بذارم پس چرا از روز اول گذاشتم روز اول که نظری نبود
ولی من نظرات بازدید کنندگان برام خیلی مهمه و همه رو میخونم.
حالا دیگه شما مختاری هر فکری میخوای بکنی و نمیتونم و نمیخوام که فکرت رو عوض کنم.
یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد