بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

دلنوشته ی دیگران

سلام دوستان

مطلبی که امروز میخوام براتون بذارم یه خاطره است که از توی یه وبلاگ خوندم و اینقدر روی من تاثیر گذاشت که با اینکه هیچ ارتباطی با موضوعات سایت من نداره تصمیم گرفتم اونو براتون بذارم ؛ و مطمئنم که شما هم از خوندنش ضرر نخواهید کرد:

اسم این خاطره هست :

عقب مانده ذهنی


امروز عصر برای زیارت رفته بودم حرم امام زاده بزرگوار شهر آستانه اشرفیه ،حضرت سید جلال الدین اشرف علیه السلام فرزند فاضل ،دانشمند ، مجاهد وشهید امام موسی کاظم علیه السلام...در حال تسبیح گویی خودم بودم که ناگهان صدایی شنیدم:خدایا پدرمو خوب کن...منو ببخش که چند روزه نماز جماعت نمی یام...نمازامو خونه می خونم.......


لطفا به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

تیتراژ برنامه صبح آمد

سلام

اینم تیتراژ برنامه صبح آمد با صدای فرزاد فرزین که صبح ها از شبکه سه سیما پخش میشه.

امیدوارم خوشتون بیاد .

یا حق.




ادامه مطلب ...

آهنگ آقا سلام امیر محمد

با سلام

به علت درخواستهای مکرر شما دوستان عزیز امروز تصمیم گرفتم آهنگ بسیار زیبای آقا سلام  با صدای امیر محمد متقیان رو که برای امام زمان(عج) خونده براتون بذارم.

امیدوارم خوشتون بیاد.

یا حق.




ادامه مطلب ...

تیتراژ برنامه ماه عسل 89

تیتراژ برنامه ماه عسل 89 با صدای محمد علیزاده





ادامه مطلب ...

تیتراژ پایانی سریال در مسیر زاینده رود

سلام

اینم تیتراژ پایانی سریال در مسیر زاینده رود با صدای احسان خواجه امیری که از دیشب داره از شبکه یک سیما پخش میشه.




ادامه مطلب ...

ایجاد چت روم اختصاصی سایت

سلام دوستان عزیزم

من امروز یه امکان جدید به سای اضافه کردم و اون هم چت روم اختصاصی سایت هستش که در پایین همین صفحه اون رو قرار دادم.

من با اینکار اول از همه میخوام ارتباط آنلاین خودم با دوستان رو قویتر کنم تا به این ترتیب بتونم نظرات اونها رو بیشتر بگیرم.

و دوم اینکه یه زمینه مناسب برای گفتگو پیرامون مسائل سایت برای بازدید کنندگان گرامی بوجود بیاد.

فکر میکنم این چت روم میتونه خیلی برای این سایت و کاربران مفید باشه.

برای وارد شدن هم فقط لازم اسم خودتون رو بزنید و سپس کلید join رو فشار بدید به همین سادگی.

فقط یادتون نره صفحه کلیدتون حتما در حالت انگلیسی باشه.

منتظرتونم.

یا حق.

آهنگ بین سریال فاصله ها

سلام

میخوام الان آهنگی رو که در قسمت آخر سریال فاصله ها پخش شد رو براتون بذارم.

اینجا اولین سایتیه که این آهنگ رو میذاره.

امیدوارم خوشتون بیاد.

انشاالله فردا هم کاملترش رو براتون میذارم.

در ضمن این فایل تصویریه ولی برای اینکه حجمش کمتر شه اونو 3gp براتون قرار دادم.

یا حق.


برای دانلود به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

اسما الحسنا

سلام

امروز میخوام تواشی زیبای اسما الحسنا رو که ماه مبارک رمضان هر سال از تلویزیون پخش میشه رو براتون بذارم .

امیدوارم خوشتون بیاد.







دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...