بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

تیتراژ سریال دارا و ندار

تیتراژ سریال دارا و ندار با صدای مجید اخشابی



حجم : ۳.۲۹ مگابایت

تیتراژ انتهایی سریال چار دیواری

سلام

امروز میخوام تیتراژ پایانی بسیار زیبای سریال چاردیواری با صدای پوریا نیک پور رو براتون بذارم.

امیدوارم خوشتون بیاد.



حجم :2.14 مگابایت

تیتراژ سریال زن بابا


اینم تیتراژ سریال زن بابا با صدای امیر حسین مدرس.

امیدوارم خوشتون بیاد.

حجم : 2.16 مگابایت

تیتراژ سریال سه در چهار

سلام

میخوام براتون تیتراژ سریال سه در چهار رو بذارم که در این شبهای عید دوباره داره آخر شبها پخش میشه.

امیدوارم خوشتون بیاد.



حجم : ۱.۸۹ مگابایت

آهنگ ایران

سلام

امروز میخوام براتون آهنگ ایران رو براتون بذارم که قدیما بیشتر از تلویزیون پخش میشد.

امیدوارم خوشتون بیاد.




حجم :۲۶۱ کیلوبایت

مشکل دانلودها حل شد

سلام دوستان عزیزم

خدا رو شکر مشکل دانلودها حل شد و آپلودر از فیلتر آزاد شد.

مشکل در دانلود ها

سلام دوستان عزیزم

متاسفانه سایتی که من از فضای اون برای آپلود استفاده میکردم بی هیچ دلیلی فیلتر شده و بنابراین تمام دانلودهای سایت به غیر از پست جدیدی که گذاشتم فیلتر شده در حالی که من واقعا نمیدونم برای چی باید یه سایت آپلودر فیلتر بشه.

به هر حال این فیلتر شدن مشکلات بسیار زیادی رو برای سایت من به وجود اورده به طوریکه عملا سایت غیر فعال شده - من سعی میکنم از این به بعد از یه آپلودر دیگه استفاده کنم اما چه تضمینی هست که اون هم فردا فیلتر نشه و در نهایت عملا تمام آرشیو سایت غیر فعال و همونطوری که میدونید به علت حجم بالای دانلود ها اصلا این امکان وجود نداره که من دوباره کل سایت رو اپلود کنم .

یا حق .


آهنگ ای جان از بهنام صفوی

سلام

امروز میخوام به عنوان اولین پست در سال جدید آهنگ بسیار زیبای بهنام صفوی رو که در برنامه سال تحویل شبکه سه خوند رو براتون بذارم.

امیدوارم خوشتون بیاد.

حجم : ۴.۹۳ مگابایت