بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

تغییرات

سلام دوستان

حتما تعجب میکنید

آره دیگه قالب وبلاگ عوض شده

میدونید یه سری مشکلات به وجود اومد که من مجبور شدم این قالب رو جایگزین کنم اما حالا که نگاه میکنم بدم نشد و اصلا شاید این قالب بیشتر به وبلاگ میاد .

از شما هم میخوام نظراتتون رو در این مورد به من بگید.

یا حق.

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ق.ظ

سلام.خسته نباشی و ممنون از آهنگ های زیبا
من خیلی از آهنگ ها رو دانلود کردم اما آهنگ تیتراژ خانه فیروزه ای رو نتونستم! آگه لینکش ایراد داره بی زحمت تصحیحش کن. ممنون
راستی این آهنگ با صدای آقای میثم ابراهیمی هستش از دوستان علی لهراسبی و با همکاری و تنظیم ایشون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد