بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

سلام دوستان

من واقعا شرمنده همه عزیزانم بابت اینکه هنوز مصاحبه جومونگ رو که قول داده بودم نذاشتم اما مدتی که اینترنت من خراب شده و سرعتم به علل مختلف بسیار پایین اومده

امیدوارم به زودی این مشکل حل بشه و بتونم هر چه زودتر این مصاحبه رو که خیلی وقته آماده کردم براتون بذارم.

یا حق.

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ب.ظ http://pnuforums.ir/index.php

سلام، وبلاگ خوبی دارید ولی نمیدونم چرا این مدت دیر آپ میکنید
بنده مدیر انجمن دانشجویی دانشگاه پیام نور هستم و همیشه به این وبلاگ سر میزنم واز مطالب اون استفاده میکنم
موفق و مؤید باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد