بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

آهنگ تیتراژ بسیار زیبای برنامه مهتاب

سلام

امروز میخوام آهنگ تیتراژ بسیار بسیار زیبای برنامه مهتاب رو که چند سال پیش از شبکه سه پخش میشد رو با صدای رضا صادقی و با همراهی مهرداد نصرتی بذارم.

امیدوارم خوشتون بیاد.

یاحق.

با نظراتتون منو دلگرم کنید.

حجم : ۲.۷ مگابایت


آهنگ تیتراژ برنامه خانه فیروزه ای

سلام

امروز آهنگ تیتراژ برنامه خانه فیروزه ای رو که صبح ها از شبکه سه سیما پخش میشه با صدای علی لهراسبی براتون آماده کردم.

من که خیلی این آهنگ رو دوست دارم امیدوارم شما هم خوشتون بیاد.



حجم :۱.۲ مگابایت


تیتراژ کارتون زنان کوچک

سلام

اینم تیتراژ کارتون زیبای زنان کوچک که میدونم خیلی ها واقعا این کارتون رو دوست داشتند.

امیدوارم خوشتون بیاد.

یا حق.


  دانلود

لینک تصحیح شد

تیتراژ بسیار زیبای کارتون سرزمین کوچولوها(ممل)

سلام

امروز تیتراژ کارتون بسیار بسیار زیبای ممل رو براتون آماده کردم.کارتونی که خیلی خاطره انگیزه.

امیدوارم خوشتون بیاد.

توجه :  فایل تصویری و با پسوند 3gp است.


حجم : 1 مگابایت

آهنگ سلام الاغ عزیز کلاه قرمزی

سلام

امروز میخوام براتون آهنگ سلام الاغ عزیز رو که کلاه قرمزی در فیلمش که چندین سال قبل پخش میشد میخوند رو براتون بذارم.

امیدوارم خوشتون بیاد.

حجم : ۳۹۷ کیلو بایت

لینک کمکی

مصاحبه برنامه ماه عسل با جومونگ

بالاخره بعد از حدود دو هفته بد قولی امروز میخوام مصاحبه برنامه ماه عسل با جومونگ رو براتون بذارم.

من مصاحبه رو برای اینکه حجمش کم باشه و همه بتونن دانلود کنن تبدیل به 3gp کردم که البته این امر باعث شده کیفیت تصاویر پایین باشه.

امیدوارم خوشتون بیاد.

مطمئنم برای کسایی که ندیدن خیلی قشنگه.

یاحق.


دانلود حجم : 10.1 مگابایت

سلام دوستان

من واقعا شرمنده همه عزیزانم بابت اینکه هنوز مصاحبه جومونگ رو که قول داده بودم نذاشتم اما مدتی که اینترنت من خراب شده و سرعتم به علل مختلف بسیار پایین اومده

امیدوارم به زودی این مشکل حل بشه و بتونم هر چه زودتر این مصاحبه رو که خیلی وقته آماده کردم براتون بذارم.

یا حق.