بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

مصاحبه جومونگ با برنامه ماه عسل

سلام

مژده مژده برای طرفداران جومونگ

انشاءالله مصاحبه جومونگ با برنامه ماه عسل که روز عید سعید فطر از شبکه سه پخش شد رو به زودی در وبلاگ قرار میدم علت اینکه الان نمیتونم این مصاحبه تصویری رو براتون بذارم اینه که من چند روزه که مشکل اینترنت دارم و خیلی از مواقع قطع و وقتایی هم که وصل میشه سرعت بسیار پایینه.

به هر حال این مصاحبه حدود ١٣ دقیقه است و من برای اینکه همه دوستان با هر سرعت اینترنتی که دارن بتونن دانلود کنن فایل رو فشرده کردم و با پسوند 3gp در وبلاگ قرار میدم که حجمش تقریبا 9 مگابایت میشه.

امیدوارم خوشتون بیاد.

فقط یه گله بزرگ دیگه هم دارم اونم اینکه عزیزانی که میان و از وبلاگ خودشون دیدن میکنن نظر نمیدن و این منو خیلی نا امید میکنه.خوشحال میشم اگه دوستان در کنار اینکه از این وبلاگ استفاده میکنن نظرات خودشونم در مورد مطالب و روشهای پر بارتر شدن سایت اعلام کنن.

با تشکر.


نظرات 1 + ارسال نظر
م.ن پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ

با سلام وخسته نباشید خدمت شما ببخشید میخاستم بدونم این برنامه مماه عسل 88 که مصاحبه جومونگ میخاستین بزارین چرا نذاشتین شاید الان خیلی گذشته باشه ولی من چون خیلی مشتاق بودم این برنامه رو ببینم ولی موفق نشدم فقط یک قسمت از این برنامه رو دیدم خیلی دلم میخاست دنباله برنامه رو هم میدیدم ممنون میشم اگه جواب بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد