بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

گلایه

سلام

میدونید دوستان من امروز خیلی ناراحت شدم.چون اولین جایی که آهنگ سریال دلنوازان رو برای دانلود گذاشت این وبلاگ بود و بعد از یه روز که من این آهنگ رو گذاشتم سراسر وب پر شد از سایت ها و وبلاگهایی که این آهنگ رو گذاشته بودن و وقتی من یکی از اونها رو دانلود کردم دیدم از روی همون فایل تصویری که من گذاشته بودم آهنگش رو جدا کردن و این خیلی واضح بود چون دقیقا سعی کرده بودن اون قسمتهایی رو که بازیگرها صحبت میکنن رو حذف کنن و این کار رو به طرز واقعا ناشیانه ای انجام داده بودن.

و من خیلی متاسفم برای این دوستان چون اصلا لازم نبود این همه زحمت به خودشون بدن و فقط کافی بود همون فایل اصلی رو از وبلاگ من بردارن و تنها نام منبع رو ذکر کنن و من هم اصلا ناراحت نمیشدم.به هر حال این روندیه که در کشور ما همیشه رسم بوده و خواهد بود و ابدا حالا حالا هم نمیشه جلوشو گرفت.

فقط میخوام در پایان یه نکته بگم اونم اینکه من اکثر آهنگهایی رو که میذارم خودم ضبط میکنم و برای شما عزیزان قرار میدم و واقعا تمام تلاشم رو برای این وبلاگ انجام میدم و به همین دلیل ناراحت میشم وقتی میبینم یه کسایی اینجوری بدون زحمت از زحمت بقیه به نام خودشون استفاده میکنن.

لطفا شما هم نظرات خودتون رو در این مورد بگید.

یا حق.

تیتراژ جدید سریال دلنوازان

سلام

اینم تیتراژ جدید سریال دلنوازان که چند روز داره پخش میشه و آهنگ قشنگی داره.

توجه : فایل تصویری و با پسوند ۳gp است.



حجم :۱.۳ مگابایت

مصاحبه جومونگ با برنامه ماه عسل

سلام

مژده مژده برای طرفداران جومونگ

انشاءالله مصاحبه جومونگ با برنامه ماه عسل که روز عید سعید فطر از شبکه سه پخش شد رو به زودی در وبلاگ قرار میدم علت اینکه الان نمیتونم این مصاحبه تصویری رو براتون بذارم اینه که من چند روزه که مشکل اینترنت دارم و خیلی از مواقع قطع و وقتایی هم که وصل میشه سرعت بسیار پایینه.

به هر حال این مصاحبه حدود ١٣ دقیقه است و من برای اینکه همه دوستان با هر سرعت اینترنتی که دارن بتونن دانلود کنن فایل رو فشرده کردم و با پسوند 3gp در وبلاگ قرار میدم که حجمش تقریبا 9 مگابایت میشه.

امیدوارم خوشتون بیاد.

فقط یه گله بزرگ دیگه هم دارم اونم اینکه عزیزانی که میان و از وبلاگ خودشون دیدن میکنن نظر نمیدن و این منو خیلی نا امید میکنه.خوشحال میشم اگه دوستان در کنار اینکه از این وبلاگ استفاده میکنن نظرات خودشونم در مورد مطالب و روشهای پر بارتر شدن سایت اعلام کنن.

با تشکر.


تیتراژ سریال دلنوازان

سلام

امروز با یه آهنگ ویژه اومدم آهنگی که این چند روزه بازدید کننده های عزیزمون خیلی درخواست داده بودند و برای اولین بار داره از این وبلاگ ارئه میشه.

اینم تیتراژ سریال دلنوازان که قراره به زودی از شبکه سه پخش بشه.

توجه : ۱- فایل تصویری و با پسوند ۳gp است.

         ۲ - کیفیت تصویر به علت اینکه حجم آن فشرده شده پایین است.




حجم : 1.2 مگابایت

تیتراژ پایانی سریال عشق گمشده با صدای امیر حسین مدرس

اینم تیتراژ پایانی سریال عشق گمشده با صدای امیر حسین مدرس که این روزها صبح ها از شبکه سه سیما دوباره داره پخش میشه.

لازم نیست که بگم آهنگش خیلی قشنگه چون حتما همه شنیدید.

امیدوارم خوشتون بیاد.

نکته :لینک دانلود ترمیم شد.


حجم : 611 کیلو بایت

عکس های زیبا بروفه

سلام امروز میخوام تعدادی از عکسهای زیبا بروفه رو براتون بذارم بازیگری که در این چند سال اخیر بیشتر خودش رو نشون داده.



بقیه عکسها در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

عکسهای شبنم قلی خانی

سلام

بالاخره بعد از مدتها امروز میخوام بخش عکس وبلاگ رو افتتاح کنم.البته چیزی که مسلمه اینه که من این عکسها رو از سایر سایتها یا جاهای دیگه جمع آوری میکنم و هدفم از راه اندازی این بخش تنها و تنها اینه دسترسی شما به بهترین عکسها از هر بازیگری راحتتر باشه چون من سعی میکنم گلچین بهترین عکسهایی رو که جمع آوری میکنم در اینجا بگذارم.

از شما هم خواهش میکنم با نظراتتون من رو در بهتر شدن وبلاگ همراهی کنید.

باتشکر.




خوب حالا رسیدیم به اولین پست این بخش

تصمیم گرفتم به عنوان اولین پست براتون عکسهای شبنم قلی خانی رو بذارم که این روزها هم در دو سریال ماه مبارک رمضان ایفای نقش میکنه.

امیدوارم خوشتون بیاد.




نکته: برای دیدن تمام عکسها به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب ...

تیتراژ سریال پنجمین خورشید با صدای علیرضا افتخاری

سلام

امروز بعد از یه مدت نسبتا طولانی باز اومدم تا به روز کنم.

امروز میخوام تیتراژ بسیار قشنگ سریال پنجمین خورشید رو با صدای دلنواز علیرضا افتخاری براتون بذارم.

امیدوارم خوشتون بیاد.



حجم : ۲.۸ مگابایت