بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

آهنگ سریال خط قرمز

آهنگ تیتراژ سریال خط قرمز که حدود ۴ سال پیش از شبکه سه سیما پخش میشد و یکی از جدیدترین و متفاوترین کارهای زمان خودش بود.







حجم : ۷۰۴ کیلو بایت






نظرات 9 + ارسال نظر
پیمان یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.shirazsw4me.blogsky.com

با سلام وبلاگ شمارو لینک کردم وبلاگ من رو با نام وبلاگ تخصصی ماهواره لینک کنید مرسی

قشالخظشق سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ

خط قرمز دوتا اهنگ داشت...اونیکه من میخوام نیست....اگه میشه بذارش.....گاهی وقتا با یه رویا مشه از حادثه رد شد

فاطمه دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ

با سپاس از شما.
موفق باشید

شهرزاد شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ

عالی بود. من مدتها به دنبال موسیقی تیتراژ این سریال می گشتم. ازش خیلی خاطره داشتم. ممنون

نیما پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ

واقعا ممنون. خیلی دنبال این آهنگ گشتم. خط قرمز هم سریالی بود برای خودش.

خواهش میکنم

نازنین دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

من نتونستم این اهنگو دانلود کنم mp3شو میخواستم

بهارکـــ چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ http://http://soan.blogfa.com/

سلام.ممنونم از گذاشتن دان این اهنگــــ.به منم سری بزنید.

نبی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام
وسط سریال خط قرمز اون جاهایی که سریال غمگین می شه مثلا رحمان سر قبر پسر شهیدش داشت حرف می زد یه آهنگ غمگین می زد خیلی هم قشنگ بود اگه بتونید اون و گیر بیارید خیلی ممنون می شم
این سریال الان داره از ifilm پخش می شه

نگاری سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ

خیلییییییییییییییی ممنون

خواهش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد