بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

آهنگ آرزو با صدای محمد حشمتی

بازم سلام

در پست قبل آهنگ اذان میگویند با صدای محمد حشمتی رو براتون گذاشتم.

حالا در این پست میخوام آهنگ بسیار بسیار زیبای آرزو رو بازم با صدای محمد حشمتی که چندین بار هم از تلویزیون پخش شده بذارم.

این آهنگ واقعا زیباست حتما دانلود کنید. 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب ...


حجم : ۷۰۶ کیلو بایت

نظرات 2 + ارسال نظر
آرزو پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

با سلام و آرزوی موفقیت برایتان . من هم این آهنگ رو خیلی دوست دارم اولین بار در جاده های شمال از رادیو شنیدم .به آهنگش علاقه مند شدم و از اون روز دنبالش بودم تا اینکه توی سایت شما پیداش کردم .ازتون خیلی ممنونم.

خواهش میکنم

امیر سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ق.ظ

خیلی سایت خوبیه ولی من خیلی وقته دنبال موسیقی متن مسافرخانه سعادت میگردم پیدا نکردم اگه میشه و دارید تو سایتتون بذارید ممنون

اگر پیدا کردم حتما براتون میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد