بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

عمو پورنگ

از امروز تصمیم گرفتم هر روز یک آهنگ از عمو پورنگ محبوب بچه ها بذارم. در موضوعات هم اسم عمو پورنگ رو گذاشتم تا راحت آهنگهاش رو پیدا کنید.

امروز آهنگ الو مامان دوست دارم رو براتو میذارم .

امیدوارم خوشتون بیاد.



حجم:369 کیلو بایت

دانلودلینک 1

دانلودلینک 2
نظرات 5 + ارسال نظر
ریحانه جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام

ممنون به خاطر آهنگهای خیلی قشنگی که از عمو گذاشتید لگه میشه آهنگ دوستی امیر محمدم بگذارید

سپیده جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام
واقعا عالی بود ممنونم.لطفا آهنگهای جدید رو هم بذارید.مثلا آهنگی که عمو وامیر وبلند مو با هم میخونن(دونه میخرمو برمیدارم میذارمش اینجا .آب میارم بیل میارم میکارمش اینجا .عاشق گلام گلدونم واسه گلا آواز میخونم گل پامچال گل پامچال بیرون بیا بیرون بیا.لطفا گلو نچینین لطفا گلو ببینین با تشکر مدیریت پارک...)
یکی هم عمو وامیر میخونن(یکی داره هو هو میکنه برگارو جارو میکنه این رو به اون رو میکنه اون کیه؟ باده باد.چیکار داره چی میخواد چیکار داره چی میخواد؟میخواد زمینو فوت کنه برگای خشکو شوت کنه...)
یکیشو هم عمو تنهایی میخونه(شیرینی پزونه. آشتی کنونه .گلهای خنده رو لباست عیده تو خونه.شیرینی خورونه شادی کنونه .نورو چراغونی توی محلمونه.شکر خدا که عیده شادی به ما رسیده شکر خدای خوبی که دنیارو آفریده...)
یکی هم قدیمیه اما من دوستش دارم.در قندون لب خندون تمیزه در قندون قشنگه لب خندون میان دسته به دسته تموم مهمونامون ....)این در مورد تولد هست .یه آهنگ هم هست که باز مثل این در قندون لب خندون هست اما با این فرق داره.من اینو دارم.
اگه لطف کنید بذارید ممنون میشم
با تشکر

سپیده جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ

در ضمن تصویری هم باشه خیلی عالیتر میشه
ممنونم

مرجان شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت شما من فقط دو تا اهنگ اول رو تونستم دانلود کنم بقیه دو هر کاری کردم نشد و حتی تصاویر رو هم نشون نمی داد اگه ممکنه این مشکل رو برطرف کنید

وحید یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

من شعر بازی از پورنگ رو میخوام کا توی اینترنت پیدا نکردم.اگه ممکنه برام قرار بدید
قسمت ابتدایی آهنگ:
تو کوچمون بچه ها با هم دیگه رفیقن

فرقی نداره هیچ کس همه رو بازی میدن

امیر حسین تو کوچه استاد گل یا پوچه
.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد