بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است
بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

بزرگترین مرکز دانلود آهنگ سریال ها و تیتراژهای تلویزیونی

این سایت بزرگترین مرکز دانلود آهنگ برنامه ها و سریال های تلویزیون است

سلام

سلام

من از این به بعد میخوام براتون یه آرشیو بزرگ از آهنگهای تلویزیونی و تیتراژ ها درست کنم

البته اینم خاطر نشان کنم که هدف من بیشتر ارائه یه آرشیو از تیتراژ ها و موسیقی های سریال هایی که در سالهای دور و نزدیک گذشته پخش شده اما سعی میکنم برای تنوع هر هفته چند تیتراژ از سریالهای جدید هم بذارم

مطمئنم که همه شما هنوز هم دنبال همون آهنگهای قدیمی تر هستید و دلتون هوای اون دوران رو کرده مثل من.

پس از این به بعد با من باشید و در نظرات بگید که چه چیزی میخواید.

دوستدار همتون میلاد.

نظرات 10 + ارسال نظر
علایی پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:15 ب.ظ

آگهی استخدام در شرکت معتبر ایرانی
www.Frotel.com

دیگر زمان اینکه برای کار مجبور باشید در محل کار حضور داشته باشید به پایان رسیده است
در هر جایی که باشید می توانید کارمند شرکت فروتل باشید
زمان کار مهم نیست
واریز حقوق به حساب بانکی شما دو بار در ماه صورت می گیرد
با روزی یک ساعت کار در فروتل می توانید 200هزار تومان درآمد کسب کنید
سقفی برای درآمدتان وجود ندارد و متناسب با کار شما می باشد
روشهای مختلفی برای کار با ما وجود دارد که به میل خودتان آنرا انتخاب کنید
این کار می تواند تنها شغل شما یا یکی از شغل های شما باشد
شرکت مبتکران توسعه تجارت پارسیان مجری روشهای نوین تجارت می باشد
اگر تخصصی هم ندارید شرکت متعهد به آموزش رایگان کارمندان خود می باشد



برای ثبت نام و شروع کار از لینک زیر وارد سایت ما شوید

http://www.frotel.com/ads-reg.php?moarref=1

امید +چابهار چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:02 ق.ظ http://bewas.blogfa.com

سلام دوست عزیز وب عالی دارید من کلی استفاده کردم و جا داشت که از زحمت های حضرتعالی یه تشکر نا قابل داشته باشم
خدا قوت
گریه هات از سر شوق و خنده هات از ته دل
شاد باشی

سحر جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام.
الحق که دمت گرم. آهنگهایی که مدتها بود دنبالشون بودم رو بدون دردسر تونستم اینجا دانلود کنم.
به کارت ادامه بده با انرژی تمام.
من حتما این وبلاگ قشنگ رو به دوستام معرفی می کنم.
بازم دمت گرم.
یا علی...

دنیا جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام با این کارت روز منو ساختی مرسی

سمیه جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ

وای نمیدونم چی بگم اهنگهایی که کلی دنبالشون گشتم رو اینجا ژیدا کردم

کاربر دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ق.ظ

چقدرم که به خواسته ها ترتیب اثر میدین

admiral_hunter یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://www.geosoft.blogfa.com

سلام دمت گرم خیلی خوشم اومد
آهنگ سریال فروشگاه که قدیما اویلی که کانال 3 راه افتاده بود پخش میشد برامون بزار خواننده هم محمد نوری بود.

***************
یه سریال طنز پخش می شد که فتحعلی اویسی می خوند
میزند باران به شیشه مثل انگشت فرشته
اونو اگه داشتی چقدر خوب بود
بازم ممنون از وبلاگ خوبت

با سلام
ممنونم از نظرات شما
متاسفانه تیتراژ سریال فروشگاه رو ندارم
ولی تیتراژ سریال باغچه مینو برروی سایت موجود است میتوانید برای پیدا کردن از جستوجوگر موجود در بالای سایت استفاده نمایید.
یا حق.

فرزام جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ق.ظ

salam agha milad
bt tabrik migam
webloget alieeeeeeeeee
az safhe akhar umad ta safhe avvalo har ahhangi ke baram ashna budo download kardam
vaghean dastet dard nakone wa khaste nabashiii

شما لطف دارید
و ممنونم ازتون.
یا حق.

مجتبی چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ

واقعا مرسی دقیقا همون چیزای که میخواستم بود

اگه تیتراز شروع سرال کوچه اقاقیا هم باشه ممنون میشم

لطفا از جستجو در سایت استفاده کنید
در سایت موجود است

محمدرضا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ http://tvnava.blogsky.com

سلام و خسته نباشید و تشکر به خاطر ارشیو به این بزرگی.
راستش میخواستم ازت یه اجازه بگیرم اونم اینکه بعضی از این اهنگهای خیلی قدیمی رو دوباره اپلود کنم و توی وبلاگم به همراه متنش اگه پیدا کنم بذارم
گفتم که اگه یه موقع اتفاقی اومدی توی اون وبلاگ ناراحت نشی بگی دزد
اگه خواستی بیا و بگو که راضی هستی یا نه
جان من راضی باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد